Okulary z logo to oryginalny sposób na prowadzenia kampanii reklamowej. Cieszą się one znacznie mniejszą popularnością niż kubki czy długopisy z nadrukiem, ale nie oznacza to, że działają mniej skutecznie. Należy jedynie wykorzystać je wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, czyli w sezonie letnim. Dlaczego warto postawić na przeciwsłoneczne okulary z logo w swojej kampanii?
Czy okulary z logo to dobry gadżet reklamowy?
Gadżet reklamowy, który zwiększa świadomość marki i buduje jej pozytywny wizerunek musi być :
- praktyczny,
- estetycznie wykonany.
To dwie najważniejsze cechy dobrego gratisu dla potencjalnego klienta. Użyteczność produktu przekłada się na fakt, że konsument rzeczywiście będzie chciał go używać i to nie od czasu do czasu, lecz niemal codziennie. Z kolei design i jakość mają na celu przekonać klienta o tym, że firma dba o jego satysfakcję. Poza tym, nikt nie będzie nosił okularów z logo, jeśli nie będą skutecznie chroniły oczu (filtr UV) i dobrze się prezentowały.
Dlaczego okulary z logo to dobry pomysł?
Okulary z logo może zaproponować swoim klientom zarówno firma w jakikolwiek sposób powiązana z dbaniem o dobry wzrok czy też z wizerunkiem, jak i przedsiębiorstwo zupełnie niezwiązane z tymi dziedzinami, jeśli kampania reklamowa prowadzona jest wiosną lub latem. To w tym okresie najczęściej korzystamy bowiem z okularów, potrzebujemy ich i poszukujemy w sklepach. Klient chętnie przyjmie więc gadżet z logo i będzie nosił okulary każdego dnia, zabierając ze sobą reklamę do pracy, na plażę, do sklepu czy na spacer. Wybór okularów do zadruku jest przy tym bardzo szeroki, dlatego łatwo jest znaleźć model, który wpisze się w założony budżet. Z pewnością bardziej luksusowo zaprezentują się okulary przeciwsłoneczne bambusowe, za to te plastikowe będzie można zabarwić na dowolny kolor. Inne gadżety z logo dostępne na Gadzety.pl